Welke browsers kan ik gebruiken?

De pagina’s van het ledenportaal zijn ontwikkeld met moderne internettechnologie en werken het beste met de volgende browsers: Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari en Microsoft Edge.

Wij zijn gestopt met de ondersteuning van Microsoft Internet Explorer 11 (IE11) en lager. Ook Microsoft adviseert om IE11 niet meer te gebruiken.

Welke smartphone en tablet?

Onderstaande browsers worden actief ondersteund en geven het beste resultaat voor de website.

  • Apple
  • Android
De pagina verschijnt niet of ziet er raar uit. Wat kan ik hieraan doen?

Verschijnt er geen pagina? Of verschijnt er wel een pagina, maar ziet deze er raar uit?

Probeer dan eerst om de pagina opnieuw te laden. Druk hiervoor op de F5-toets. Bij Apple gebruikt u Appletoets + R.

Browsers van smartphones en tablets hebben een vernieuw icoon in de adresbalk.

Het komt soms voor dat ik opnieuw moet inloggen? 

Indien u langer dan een uur bent ingelogd zonder dat u actief gebruik maakt van het portaal, wordt de toegang voor dit deel van onze website uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk verbroken. U kunt opnieuw gebruik maken van het portaal door het venster te sluiten en opnieuw uw browser te starten. U kunt na inloggen opnieuw gebruik maken van het portaal.

Mijn wachtwoord werkt niet?

Als u niet kunt inloggen op het ledenportaal, kan dat meerdere oorzaken hebben:

  • de systeemdatum en –tijd op de pc zijn niet juist ingesteld
  • de firewall of pop-up killer staat de site niet toe
  • de browser accepteert geen cookies
  • de browser is verouderd
  • onjuiste combinatie gebruikersnaam en wachtwoord

U kunt deze oorzaken zelf aanpakken door instellingen op uw computer aan te passen. Via het configuratiescherm kunt u de datum- en systeemtijd controleren en zo nodig aanpassen. U kunt hier ook de instellingen van de firewall en/of pop-upkiller bekijken en wijzigen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?

Uw wachtwoord wordt automatisch versleuteld. Het is daarom niet mogelijk om uw bestaande wachtwoord op te vragen. Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u via de website zelf een nieuw wachtwoord instellen. Ga hiervoor naar ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten‘ op de inlogpagina. U ontvangt nu automatisch een e-mail met een nieuw wachtwoord.  Ontvangt u geen e-mail, dan staat u mogelijk met een ander e-mailadres bij ons geregistreerd.

Mijn vraag staat hier niet tussen?

Vragen of problemen met de ledenportaal?  Stuur bij voorkeur een e-mail via deze contactformulier.